Összes oldalmegjelenítés

2012. február 28., kedd

A tizenegyedikért MEGFEJTVE

Istennek hála, újra beindult a játék, a 10. feladvány szerencsére népszerűbb volt, mint az őt megelőző! A leggyorsabb megfejtőnk Csorba-Simon Eszter volt, Kozármislenyről, úgyhogy ha még egy nyertesünk lesz onnan, meglesz a város mesterhármasa. :) Most, hogy már hőn szeretett Sherlock Holmesom előtt is leróttam a tiszteletemet, folytatódhat a móka!

Az előző bejegyzésem, a rafflecopteres számláló nem harap ám: fel lehet rá jelentkezni e-mail címmel és facebookos azonosítóval, aztán március 15-én sorsol egyet, és hárommal többen lesztek nyertesek, ennyi az egész! Ha bepötyögitek a Google-ba, hogy "International book giveaway", számos hasonlóval találkozhattok külföldi bloggerek oldalán. Most így divat könyvet ajándékozni, hát én sem akartam elmaradni, és gondoltam, úgyis vannak olyanok, akik nem szeretik a gyorsasgái versenyt, vagy nincs idejük rejtvényeken agyalni. Itt a lehetőség, hogy Fortunára bízzák magukat, csak rajta! Ami a rajzokat illeti, azok se árasztották még el a postafiókomat, úgyhogy kitolom a felhívás határidejét március végéig, hátha a tavaszi napsugarak több ihletet hoznak!

Most pedig a beígért feladvány a 11. könyvért:

"Csodás bazár, balga ló,
ma semmi sem kapható!

A mondat egy anagramma,
bár egy kicsit be vagy csapva:
az utolsó három szó
sajnos nem használható!
Nélkülük kell keresned
az írót és a műcímet!"

Hajrá, Emberek!

V.J.

2 megjegyzés:

  1. Szabó Magda - Álarcosbál

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Helyes a megfejtés, de a választ az 50konyv@gmail.com-ra kell küldeni, ott pedig már megelőztek!
    Valószínűleg új lehetsz itt, mert a korábbi rejtvényeknél már sokszor kiírtam, hogy e-mailben kell elküldeni a megoldást, igaz, pont ebből a bejegyzésből kifelejtettem... Ezért elnézést kérek, de még mindig van 39 könyv, úgyhogy bőven lesz még lehetőséged nyerni! A "Három könyvet vigyen el a vakszerencse" címre kattintva külön rejtvény megoldása nélkül is nyerhetsz (mivel oda még senki sem jelentkezett be, az esélyed is igen nagy:)), és az "Ügyes kezek figyeljenek" alatt van még egy illusztrációs felhívás is!

    Itt hívnám fel a figyelmet még, hogy akit csak az tart vissza a Rafflecopterbe jelentkezéstől (vakszerencse), hogy fel kell hozzá iratkozni a blogomra a "Google kapcsolat" fülön jobboldalt, ne aggódjon, mert az nem jár azzal, hogy e-mailekkel árasztom el a postaládáját! Én magam is számos oldalra feliratkoztam, hogy részt vehessek a sorsolásokon, de emiatt még nem kapok levelet a blogok új bejegyzéseiről, csak ha külön kérem! Ha a nagy bizalmatlanság miatt szégyen szemre egy játékos sem lesz benne, akkor Isten bizony idelinkelek egy egész oldalnyi hasonlót, hogy gyakorolhassatok :P (De a viccet félretéve, tényleg nyugodtan írjátok fel magatokat, és szóljatok minél több embernek. Úgy izgalmas, ha sokan vagytok, én pl. részt vettem a héten egyben, ahol több, mint 12000 jelentkező volt - igaz, egy egész doboz könyvet lehetett nyerni).

    VálaszTörlés