Összes oldalmegjelenítés

2012. április 22., vasárnap

Erőszakos = sok a szőre


Kedves Játékosok!

Elérkeztünk a 22-es számhoz (a 21-es könyv nyertese Reményi Korinna, Nyíregyháza), amit egy újabb Rafflecopterral szeretnék megünnepelni! Ezúttal két belépő (entry) lesz: egy ingyenes, ami bárkire rámosolyogtathatja a szerencsét, és plusz egy azoknak, akik a feladatot is teljesítik.
A cím Karinthy Frigyes „Naplóm, életem” című kötetéből származik, ahol Babits Mihályt idézi - kedves írónk ugyanis nagyon szerette a nyelvi játékokat, és több szót, mondatot összegyűjtött, ami visszafelé is ugyanaz. Elképzelte, milyen nagyszerű lenne ezeket egyszer mind egybe gyűjteni, hát most rásegíthetünk! J Magam is hallottam már néhányat, egy-kettőt én is kitaláltam, így ennyit ismerek összesen:            

Indul a kutya s a tyúk aludni
Indul a görög aludni
A sári pap írása
Sok a kos / Sok sebes kos
A lány nyála
A rút túra
E rőt tőre
Géza, kék az ég

A feladat pusztán annyi, hogy hozzászólásként írjatok be olyat, ami a listán vagy korábbi hozzászólásban még nem szerepel; akár mástól hallottátok, akár magatoktól jöttetek rá! Akinek egy sem jut eszébe, az a „Free entry” gombot még benyomhatja, így lesz esélye nyerni, nem kell csüggednie!

Fakasszuk mosolyra a már fentről leselkedő íróinkat, költőinket!

V.J.


A mostani ajánlatom pedig Hepp Béla (aLéb) kiváló Holle anyó feldolgozása:

http://iroklub.napvilag.net/iras/14171

A költő úrnak egyébként már jelent meg kötete, „Csöndes érintés” címmel, ami nagyon találó: versei lágy szépségükkel érintik meg az olvasó lelkét – aki nem hiszi, járjon utána!

Senki ne lepődjön meg, a rafflecopter számláló csak 23-án nyílik!



a Rafflecopter giveaway

4 megjegyzés:

  1. Már Ráv Ede vár rám.
    Mit tettet Tim?
    /nevekkel könnyű sajátot alkotni :)/

    + egy kétszavas :)
    A cica.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jók :) Én is találtam még néhányat azóta, de csak ha lejárt az idő, akkor töltöm fel őket! A rafflecopterba még nem jelentkeztél, anélkül nem sorsolhatlak, erre vigyázz! (Ha azonban a "rekorin" név a 21-es nyertest takarja, akkor nyilván nem kell, mert partvonalról játszol, de ismerősöket így is, úgy is tessék bevonni!!!)

      Törlés
  2. Tudom, nemhiába adtam "beszélő" nevet, és nem rafflecoptereztem :) Gondoltam adok tippeket, hátha valakinek lesz kedve kreálni még :)

    VálaszTörlés
  3. Jut is eszembe, legutóbbi Rafflecopteremnél jelezték néhányan, hogy játszottak volna, de nem volt világos, mit kell tenni pontosan:

    1. Lépj be az e-mail címeddel a "Use your email" gombnál, itt meg kell majd adnod egy nevet, amin játszol!
    2. Ha nem írtál hozzászólást, a "Choose your own task" gombnál menj az "Enter"-re ezután!
    3. Ha írtál hozzászólást, a "Leave a blog post comment" "Enter" gombját is meg lehet nyomni.

    Nem nehéz, ne ódzkodjatok, Emberek!

    VálaszTörlés