Összes oldalmegjelenítés

2012. január 8., vasárnap

Üdv 2012-ben! :)

Kedves Játékosaim!

Mindenek előtt boldogságos új esztendőt kívánok mindannyiótoknak, annyi jóval, amennyi csak belefér ebbe a sokadik világ végés 2012-be!

Nem feledkeztem ám el a játékról, csak hát a cudar valóság az, hogy most más, vaskosabb, ám fele annyira sem szórakoztató könyvekhez vagyok láncolva, de egyszer csak elfogynak majd a vizsgák, és akkor megint heti rendszerességgel jöhetek.

A másik ok, amiért régen jártam erre, hogy kicsit csalódott vagyok, mert sem a fáraós, sem a másik érmés megtaláló nem jelentkezett a nyereményért - csak ennyit tudok nekik mondani: csirkék! Mennyi bátorság kell ahhoz, hogy egy megoldást elküldjenek egy e-mail címre??? Sebaj, több marad nektek!

Ami a legutóbbi megfejtést illeti, miután elhintettem egy kis segítséget, Török Csilla lett a nyertes, elsőként kihámozva "Jostein Gaarder: A történetárus" című könyvét az anagrammából. A következő feladványomat - ha minden igaz, a 9-es számú könyvre, bár a borítékok miatt két szám kimaradt - még decemberben közzétettem a Napvilág Íróklubon, de nem érkezett rá megfejtés, talán Ti több sikerrel jártok vele:

"Hercegi rangra a Fájdalom emelte -
 öccse volt inkább a Sorsnak kegyeltje,
 s versének címében megszólít egy strázsát,
 ki azt őrzi meg, mi fején cikáz át!"


Nem is vészes, igaz? Jostein Gaarder után szerintem ez felüdülés :P

Olajozzátok be agytekervényeiteket, mert jön az újabb rejtvényáradat, meg más is, de erről majd a következő bejegyzésben!

V.J.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése